Colormanagement.hu

CMM Hungária Kft.
1025, Budapest, Szépvölgyi út 52.
Pannon Irodaház, földszint.

Telefon: (06-1) 886-9210

Iroda nyitvatartás:
Hétfő – Péntek, 10:00 – 16:00

Gyakori kérdések

A webshop használatával kapcsolatos leggyakoribb kérdések és válaszok:

Igaz, hogy az online shopban vásárolt termékek házhoz szállítása ingyenes?

A nálunk vásárolt termékek házhoz szállítása ingyenes, kivételt képeznek ez alól az 50kg-ot meghaladó tömegű termékek, melyek szállítási feltételeiről minden esetben tájékoztatjuk a vásárlót a megrendelés teljesítése előtt.

Milyen fizetési módok lehetségesek a webshopban?

Weboldalunkon a megrendeléskor meghatározhatja, hogy milyen módon szeretne fizetni:
– banki előre átutalással (a teljesítés csak a teljes vételár számlánkra érkezésekor történik meg)
– készpénzzel irodánkban
– utánvéttel az árú átvételekor a kézbesítőnek (az utánvétes fizetés kezelési költsége 800.- HUF (bruttó))
– bankkártyával az OTP rendszerén keresztül
-szolgáltatások megrendelése esetén lehetőség van kollégánknak a szolgáltatás helyszínén történő díjfizetésre is, ezt a megrendeléskor vagy teljesítés előtt egyeztetjük a megrendelővel.

Milyen szállítási határidővel számolhatok?

A tényleges szállítási határidőről a rendelés befogadásakor tájékoztatjuk az aktuális raktárkészlet függvényében. A leggyakrabban rendelt termékek esetén (egyes Pantone skálák, egyes mérőműszerek, szoftverek, stb…) a megrendelést 24 órán belül, de általában még a megrendelés napján átadjuk a házhoz szállítást végző partnerünknek (DPD) és a csomag nyomkövetés mellett a célállomástól függően 24-48 órán belül kiszállításra kerül. Szoftverek esetén az igényelt licensz a vételár teljesítése után egyes kivételektől eltekintve 24 órán belül kiküldésre kerül.

Mennyire biztonságos az online rendelés és fizetés?

A kártyás fizetés az OTP hitelesített és biztonságos fizető rendszerén keresztül történik (bővebb információ). Weboldalunk a kártyás fizetéshez használt kártyaadatokat és személyes adatokat nem kapja meg az OTP-től, így azok rendszerünkben nem kerülnek tárolásra vagy felhasználásra. Rendszerünk minden nemű rendelési adatot titkosítva tárol és azt harmadik személynek nem adjuk ki, a házhoz szállítást végző partner is csak a szállításhoz szükséges (megrendelő által megadott) adatokat kapja meg. Rendszerünk biztonságát folyamatosan teszteljük és feljeszjük, hogy megfeleljünk a mindenkori biztonsági elvárásoknak.

Mi történik megrendeléskor?

Megrendeléskor munkatársunk átnézi a megrendelés adatait, annak tartalmát, összekészíti a csomagot és a választott fizetési módnak megfelelően kiállítja/kiküldi az előlegbekérő illetve végszámlát. Amennyiben a vételár megfizetésre került (kártyás fizetéskor azonnal) akkor a csomagot átadja a szállítást végző partnerünknek (DPD). Amennyiben bármilyen problémát észlelünk (a termék már nincs raktáron, beszerzése a jelzettnél több időt igényel, a rendelési cím nem beazonosítható, stb…) munkatársunk a megrendeléskor megadott e-mail címen illetve telefonszámon kapcsolatba lép a megrendelővel.

Hogyan kapom meg a számlát a vásárlásról?

Minden teljesített megrendelésről a teljesítéskor végszámla készül, melyet elektronikus úton (e-mail ben küldött e-számla hozzáférés) illetve a kiszállított csomagba nyomtatott formában mellékelve küldünk meg a megrendeléskor a megrendelő által megadott címre kiállítva. Előre utalás esetén előleg bekérő számlát állítunk ki, és a vételár megfizetése után a fentiek szerint járunk el.

E-mail üzenet küldése